Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2015 19:13 - ЗАПОВЕДИ НА СЪПРУГАТА КЪМ СЪПРУГА! - МАЯ ПОПОВА
Автор: dobrota Категория: Забавление   
Прочетен: 2792 Коментари: 2 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЗАПОВЕДИ  НА  СЪПРУГАТА  КЪМ  СЪПРУГА!



1.  Имай  само  една  богиня,
която  да  обичаш  и  любиш  -  мене!

2.  Почитай  майка  ми  и  баща  ми,
братята  и  сестрите  ми  и  зарежи  своите!

3.  Не  гледай  по  други  жени,  за  да  не  ослепееш.

4.  Не  кради  от  семейния  бюджет  и
заплатата  си,  а  само  от  баща  ти  и  майка  ти.

5.  Не  пуши.  В  къщи  е  достатъчно
да  пуши  само  един  -  аз!

6.  Не  пий  алкохол.  Ако  пиеш,
гледай  друг  да  ти  плаща  сметката.

7.  Давай  до  стотинка  парите  си  на  мене,
за  да  те  обичам!

8.  Не  прелюбодействай!
Тази  грижа  я  остави  на  мене.

9.  Купувай  ми  желаните  рокли  и  обувки
своевременно,  защото  иначе  може
друг  да  ми  ги  купи.

10.  Извеждай  ме  редовно  на  разходка  и  театър.
На  ресторант  все  ще  се  намери  кой
да  ме  заведе.

11.  Научи  се  да  шиеш,  да  се  кърпиш  и  да  си
зашиваш  копчетата,  за  да  не  ти  зее
„дюкяна".

12.  Когато  си  в  командировка,  опичай  си  акъла.

13.  Научи  се  да  гледаш  деца,  защото  това
преди  всичко  е  мъжка  работа.

14.  Ако  трябва  да  правиш  нещо,  което  не  влиза
в  горепосочените  заповеди,  обърни  се  към  мене,
за  да  ти  дам  съвет  как  да  реагираш
на  създадената  обстановка.


Мисля,  че  може  още  да  се  допълни  -  нали?!


  image

Мая  Попова




Гласувай:
13


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Поздрави!
15.03.2015 08:41
С чувство за хумор ,но и недалече от реалността
Жените предпочитат мъжете да са с такова поведение
Приятен ден!
цитирай
2. dobrota - С чувство за хумор, но и недалече от ...
15.03.2015 15:05
leonleonovpom2 написа:
С чувство за хумор ,но и недалече от реалността
Жените предпочитат мъжете да са с такова поведение
Приятен ден!


Да, с чувство за хумор, но много са случаите в които това е реалността. Но пък хуморът какво е: да ни покаже реалността
в далеч по-лека форма за възприемане.
Усмихнат ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobrota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 864372
Постинги: 208
Коментари: 238
Гласове: 63871
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930