Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2014 19:53 - РАЗДЕЛЕНИ - ВАЛЕНТИНА ЦВЯТКОВА
Автор: dobrota Категория: Тя и той   
Прочетен: 1724 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                     РАЗДЕЛЕНИ

       Посвещавам  на  всички,  които  обичат
          извън  времето  и  пространството!

ТЯ:

ЗАЩО  НЕ  СЪМ  ПТИЦА,  КЪМ  ТЕБ  ДА  ЛЕТЯ.
      ДА  СПИРАМ  ТИХИЧКО  ДО  ТВОЯТА  ГЛАВА.
ЗА  ТЕБ  -  ЧУДНИ  ПЕСНИ  ДА  ПЕЯ  В  НОЩТА,
С  МИЛУВКА  ДА  РАЗПРЪСНА  БОЛКА,  САМОТА.

      ДУШАТА  ТИ  ДА  ГАЛЯ  С  ТОПЛИТЕ  КРИЛА.
НАДЕЖДА  И  ВЯРА  С  ЛЮБОВ  ДА  ТИ  ДАВАМ.
      В  УСМИВКА  ДА  ГРЕЙНЕ  ЗА  ТЕБЕ  СВЕТА.
В  СЪРЦЕТО  ТИ  -  ОБИЧ,  ЗА  ВЕК  ДА  ОСТАВАМ.

ЗАЩО  НЕ  СЪМ  ДЪЖД  НАД  ТВОЙТО  НЕБЕ.
      ПО  УСТНИТЕ  ЖАДНИ  АЗ  ДА  СЕ  СТИЧАМ.
ДА  ПИЕ  ЛЮБОВ  ТВОЙТО  ЖАДНО  СЪРЦЕ.
ДА  ПИЕШ  ДО  КАПКА...  МОЙТО  ОБИЧАНЕ...




ТОЙ:

ЗАЩО  НЕ  СИ  ВЯТЪР,  ПРИ  МЕНЕ  ДА  СПРЕШ.
СТИХИЯ,  ТОРНАДО.  ЕЙ  ТЪЙ  ДА  МЕ  ГРАБНЕШ.
      ДАЛЕЧЕ,  ПРИ  СЕБЕ  СИ  ДА  МЕ  ОТВЕДЕШ.
ДО  СЕТНИЯ  МИ  ДЪХ  СЪС  МЕНЕ  ДА  ОСТАНЕШ.

       ДА  ЦЕЛУВАМ  КОСИТЕ  ВЕЧЕР  НА  ЛЯГАНЕ,
ВЪВ  НОЩИТЕ  МИ,  НЕЖНОСТ,  ДА  ОСТАВАШ.
      ДА  ГЛЕДАШ  В  ОЧИТЕ  МИ  НА  ЗАЗОРЯВАНЕ
ВЪВ  ТЯХ  СЪС  ОБИЧ  ДА  СЕ  ОТРАЗЯВАШ.

КОГАТО  СЪМ  ТЪЖЕН,  УМОРЕН  И  ОТЧАЯН,
РЪКАТА  ДА  СЛОЖИШ  ВЪВ  МОЙТА  РЪКА.
       ДА  ВЗРЕШ  ВЪВ  МЕНЕ  ПОГЛЕД  СИЯЕН.
НАДЕЖДА  ДА  ВИДЯ...  ЗА  ДА  ПРОДЪЛЖА...





image

Валентина  Цвяткова



Гласувай:
9


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dobrota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 864422
Постинги: 208
Коментари: 238
Гласове: 63873
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930