Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2014 06:49 - РОЖДЕСТВО - КЕРКА ХУБЕНОВА
Автор: dobrota Категория: Поезия   
Прочетен: 1798 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
РОЖДЕСТВО

„Аз  съм  пътят  и  истината,  и  животът;
никой  не  дохожда  при  Отца,  освен  чрез  Мене."
Йоана  14:6

„Аз  няма  да  умра,  но  ще  живея,
и  ще  разказвам  делата  Господни."
Псалом  118:17

ДУХЪТ,  ВОДАТА  И  КРЪВТА
В  СЪГЛАСИЕ  СВИДЕТЕЛСТВАТ,  ИСУСЕ,
ЗА  ТВОЙТО  СВЕТЛО  ИДВАНЕ  В  ЧАСА
НА  РОЖДЕСТВОТО  ПОД  НЕБЕСЕН  КУПОЛ.

НАД  ВИТЛЕЕМ  ИЗГРЯ  ЕДНА  ЗВЕЗДА.
СПАСЕНИЕ  ЧОВЕШКО  СЕ  НАРИЧА.
И  ВЯРАТА  МИ  ВЛЕЗЕ  В  ЛЮБОВТА  -
СТРАХА  ПРОГОНИ  С  МОЕТО  „ОБИЧАМ  ТЕ!"

...МОЛИТВЕНО  СЕГА  НА  КОЛЕНЕ,
ПРЕДИ  ДА  ПРОСЯ  МИЛОСТ  ЗА  ДУШАТА  СИ
РЕКАТА  НА  СЪЛЗИТЕ  МИ  ТЕЧЕ
И  ДАВИ  БОЛКАТА  КАТО  В  ПРОКЛЯТИЕ.

НО  ШЕПНА  АЗ:  ХРИСТЕ,  БЛАГОДАРЯ
ЗА  МИЛОСТТА  ТИ  БАЩИНСКИ  ГОРЕЩА
В  СПАСЕНИЕ,  С  КОЯТО  УВЕНЧА
ЖИВОТА  НА  БЛУДНИЦА  И  ГРЕШНИЦА!

БЛАГОДАРЯ  ТИ,  БОЖЕ,  ЗА  ТОВА:
НА  МЕНЕ  -  НЕДОСТОЙНАТА,  ПОКАЗА
КАК  БРАТА  СИ  ДА  ЛЮБЯ  И  ТЕША
ДОРИ,  КОГАТО  МРАЗИ  ДО  ПРОКАЗА!

БЛАГОДАРЯ  ТИ,  БОЖЕ,  ЗА  МИГА,
КОГАТО  ВЪВ  СЪРЦЕТО  МИ  ПРОНИКНА!:
СМРАЗЕНАТА  МИ  КРЪВ  ЛИ  ЗАКИПЯ
ОТ  РЕМАТА  НА  СЛОВОТО  ТИ  -  ИСТИНА?!

ЧРЕЗ  НЕГО  ТИ  В  НОЩТА  МИ  ОБЕЩА,
ЧЕ  НЯМА  ДА  УМРА,  НО  ЩЕ  ЖИВЕЯ
И  ЩЕ  РАЗКАЗВАМ  МИГОМ  НА  ЧАСА
ДЕЛАТА  ТИ  ГОСПОДНИ.  ЩЕ  СЕ  СЛЕЯ

С  ЛЪЧЕНИЕТО  НА  ТВОЯ  СВЕТЪЛ  ДУХ;
ЩЕ  ВИДЯ  АЗ  НЕБЕСНИТЕ  СЕЛЕНИЯ
НА  ЦАРСТВОТО  ТИ.  ПОСЛЕ  ТИХО  ТУК
ЩЕ  СЛИЗАМ  В  СТИХОВЕ  И  ПЕСНОПЕНИЯ.

БЛАГОДАРЯ  ТИ,  ГОСПОДИ  ХРИСТЕ:
ЧЕ  ДИШАМ,  ЧЕ  ИЗДИШВАМ  И  КОПНЕЯ:
ПОД  КАМЪК  ЗЛО  ДА  СПИ;  ДА  ОТНЕСЕ
ВИХРУШКА  БОЛЕСТИТЕ;  ГРОБЪТ  ДА  НЕМЕЕ!

НАЛИ  ЖИВОТ  БЕЗСМЪРТЕН  ОБЕЩА?!
И  ТОЙ  Е  В  ТЕБ.  ТИ  ПЪТ  СИ  И  ЖИВОТА  НИ,
И  ИСТИНАТА  СВЯТА  ЗА  ТОВА,
ЧЕ  ДО  ОТЦА  СЕ  СТИГА  САМО  С  ВОТА  ТИ.

image

Керка  Хубенова



Гласувай:
10


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dobrota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 865084
Постинги: 208
Коментари: 238
Гласове: 63910
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930